Jan Ouwerkerk op reis naar......

En nu verder.....

Inmiddels een week verder na het ongeval in Siedlinghausen. Maandag 01 juli naar Meander ZHs - Amersfoort geweest voor maken van röntgenfoto's voor beoordeling. Deze beoordeling woensdag 03 juli door drs. J.B. van Lent. Resultaat: gebroken sleutelbeen (clavicula) plaats waar deze gebroken is, is voor een operatie niet al te makkelijk bv. plaatsen van een plaatje. Tevens is naar voren gekomen dat een rib is gescheurd deze heeft tijd nodig om te helen. Woensdag 7 augustus terugkomen voor controle, hopelijk dat de gebroken sleutelbeen met heling is begonnen en anders wordt het alsnog een operatie.

Donderdag 11 juli wordt de restwaarde van de racefiets Tommasini beoordeeld, is voor mij gewoon total-loss, kleine onderdelen demonteren en dan zien we wel wat er verder gaat gebeuren in de toekomst zoals aankoop van een nieuwe racefiets of alleen maar doorgaan met de toerfiets en lekker gaan toeren.

De geplande toertocht Hadrianus Wall 17 juli / 27 juli heb ik ook gecanceld. Alle gereserveerde overnachting afgemeld alsmede ook mijn overtocht IJmuiden - Newcastle. Deze laatste kent geen coulance want gereserveerde overtochten kan alleen dit jaar worden gewijzigd en voor 2020 sorry daar doen we niets aan.

Renee

Doe dan maar rustig aan. Even niet aan de racefiets denken de komende tijd....

Roel

Rustig aan Jan, gezondheid is belangrijker dan een fiets en de boottocht kan misschien geclaimd worden als gevolgschade. Sterkte !

loek

ga maar lekker toeren! komt goed!

Hilde

Heel naar, als je plannen in duigen vallen.... Maar je bent er nog goed vanaf gekomen. Toeren kan ook heel boeiend zijn. Nu proberen rustig je lichaam de tijd te geven om te herstellen. Zal voor jou niet meevallen, dus heel veel sterkte gewenst.

André

Jan erg vervelend dat je nog niet precies weet hoe het herstel gaat
Maar een spoedig herstel van José en mij gewenst, op de toerfiets kom je ook vooruit en is minder riskant ?