Jan Ouwerkerk op reis naar......

Nog even en dan is het zo ver......

De tracks in GPX zijn klaar en ook de geschreven dagetappes welke vervolgens zijn geplastificeerd, want je weet het maar nooit als je gaat fietsen in England/ Scotland. Scotland een voormalig koninkrijk en constituerend land van het Verenigd Koninkrijk. Officieel heeft Scotland geen volkslied. Scotland the Brave is samen met The Flower of Scotland en Scots Wha Hae een onofficieel volkslied van Scotland. 10 juni is de start vanuit Amersfoort voor "Cycling Hadrian's Wall" Dagelijks probeer ik een small report/ aithisg bheag/ klein verslag te maken om de achterban op de hoogte te houden.

Henk Wegeling

Leuk Jan !! We kunnen elkaar op de hoogte houden, onze reizen overlappen elkaar.

loek

geniet en goed uitkijken tzt

Jan Ouwerkerk

Ja dat klopt voor wat betreft de overlapping fietstoertochten maar nog wel even Henk Wegeling op reis naar..... maken.

Dana

Veel fietsplezier alvast

Groeten vanuit een nat Glasgow

Dana bedankt en voor van avond deze tekst in de pub en dan zit je de hele avond gebeiteld.

Celtic Is The Name

In Glasgow town we have a team and Celtic is the name
We've beaten Rangers and Milan for Celtic know the game
And if you don't believe me boys then come and see us play
For Glasgow Celtic, up the Celtic, beats the World today

We are a famous football team I'm sure you all agree
We've played them all, the big and small, from Lisbon to Dundee
And if you don't believe me boys then this to you I say
Come up the Parkhead, dear old Parkhead, Celtic leads the way

In Glasgow town we have a team and Celtic is the name
We've beaten Rangers and Milan for Celtic know the game
And if you don't believe me boys then come and see us play
For Glasgow Celtic, up the Celtic, beats the World today

Hilde van Meerveld

Hye Jan.
Dat belooft weer een mooie uitdaging te worden.
Lekker genieten van die prachtige omgeving.
Ik verheug me op je dagverslagen.