Jan Ouwerkerk op reis naar......

Bad luck again

In 2019 door een ongeval tijdens fietsen in Sauerland is mijn fietstoertocht Cycling Hadrian’s Wall niet door kunnen gaan.

Alle dagtochten lagen op de plank om in 2020 alsnog deze toertocht te maken. Door de wereldwijde Coronavirus met al zijn leed en beperkingen is ook in de periode welke gepland stond (10 juni/ 19 juni) niet mogelijk om deze toertocht te maken. Alle reserveringen t.a.v. overnachtingen zijn kosteloos gecanceld en voor de overtocht IJmuiden- Newcastle v.v. is een creditnota gegeven, reistegoed verloopt op 31 maart 2021 en de reis moet vóór 30 juni 2021 plaats vinden.

Derde of vierde kwartaal 2020 kan ik de nieuwe datums plannen voor de Ferry in 2021.

Ik kijk naar je uit.......

Henk Wegeling

We gaan gewoon voor 2021, Jan !!!

Stijn Hermans

Dan moet het in 2021 toch écht gaan lukken Jan, 3x is scheepsrecht!

Loek

Exitus acta probat, mlat of te wel eind goed al goed!

Ria van Polen

Volgend jaar meer geluk. Wat in het vat zit verzuurd niet🚴🚴🚴

Roel

Is jammer, maar zat er dik in. Nu weer een leuk vooruitzicht en plannen.!

Renee

Ik zit met een leeg hoofd maar ga er toch even voor zitten. 2019 kon het niet doorgaan door een ongeval en voor dit jaar 2020 helaas ook niet. Maar 2021 datgaat lukken en dan kom je terug met een Schotse kilt, geruit en in Schotse tartanstof.
Do bhean ghaolach

Bob

Dit jaar genieten van de tochten in Nederland en vooruit kijken naar de planning in het nieuwe jaar. Een mooie nieuwe uitdaging!

Karel

Wat vervelend voor je De maar aanhouder wint