Radtour in der Eifel 2023

Vanaf 1997 tot 2008 heb ik voor Toerfiets vereniging Snel Verzet Hoogland 12 buitenlandtochten gemaakt hierbij 2x England aangedaan en 1x Luxemburg, 3 x Frankrijk,1x Beligië, 4x Duitsland en 1x Italië. Daarna 15 buitenlandtochten voor de wielrengroep De Doortrappers. Voor 2023 staat voor mij de laatste door mij organisatie van een fietstocht in buitenland. Zoals de titel al zegt wordt het fietsen in de Eifel. De laatste jaren bestond de groep uit: vlnr: Henk Kleijer- Ron Meijer- Jan Ouwerkerk- Herman Ronhaar- Karel Hilhorst

I.v.m. lichamelijke omstandigheden moet Herman afhakken, zelf heb ik ook de keuze gemaakt om de racefiets aan de wilgen te hangen en daarvoor in de plaats een E-fiets te gaan gebruiken. Deze fiets (tourfiets) een Koga Miyata worldtraveller is voorzien van 2x 500 Wh accu's dus een behoorlijke actieradius. In 2022 hebben we deze regio ook al eens bezocht met als uitval basis Ferienhaus Anne, Oberkail. Peter Niederprüm is eigenaar/ contact persoon en zelf ook een goede wielrenner en zal dan ook regelmatig acte de présence geven bij onze fietstochten. Verblijf is van maandag 26 juni t/m 30 juni 2023. Dus vijfdagen op de trappers en de nodige klimmeters maken.