Doortrappers fietsen in de Eifel *26 juni / 30 juni 2023

Eifel is het oostelijke deel van het middelhoog plateau Eifel- Ardennen. Het ligt ten noorden van de Moezel en ten westen van de Rijn. Het grootste deel ligt in Duitsland, een klein deel ligt in België, in de Oostkanton en ook het oostelijkste deel van Luxemburg behoort ertoe. Het Duitse deel van Eifel ligt in de deelstaten Noordrijn- Westfalen en Rijnland-Palts. Het hoogste punt is de Hone Acht met 747 meter.

Ons verblijf is in Oberkail aldaar in de "Eifel Ferienhaus Anne" van maandag 26 juni t/m vrijdag 30 juni. Zaterdag 1 juli vertrek naar Nederland. Overzicht van de fietsdagen: maandag 26 juni/ Openingstocht 70 km. - dinsdag 27 juni Oberkail/ Bollendorf/ Oberkail 95 km. - woensdag 28 juni Klausen / Bruchweiler / Klausen 135 km. - donderdag Bad Bertrich / Bruttig / Bad Bertrich 107 km. - vrijdag 30 juni Oberkail / Buchholz / Oberkail 99 km.

Vanaf maandag 26 juni vindt een dagelijks fietsverslag plaats van fietsen in de Eifel.

Loek de Koff

Gezellig om je dagelijkse verslaggeving te lezen. Allez trappen maar ?‍♂️

Het is weer tot in de puntjes voorbereid! Mooi vooruitzicht en alvast veel fietsplezier. En natuurlijk ga ik je tocht weer volgen!

Een mooi verslag vanuit een regenachtig Kreta!!!!

Ik ga je weer met plezier volgen, Jan !!

Renee Ouwerkerk

Lieve Jan. Het is weer zover. Wens je leuke,fijne dagen toe met je fietsvrienden. Ik ga je weer volgen,zoals gewoonlijk. Lekker weer ,goed bezig.groetjes. Renee.

Herman Ronhaar

Hallo Jan, bij deze wil ik jullie een groet brengen en heel veel fiets plezier! Hartelijke groet van mij. Vind het nog wel steeds lastig om NIET meer mee te kunnen fietsen.
Groet
Herman

Succes Jan,
Zal zeker een mooie tocht zijn in de Eijfel.
Groet, Bob