Cycling in England Dag 2
De nachtrust in Hotel- Bar in Harwich was niet al te best, het ontbijt daar deden zij niet meer aan. Gelukkig had ik nog wat aan bolletjes met beleg bij mij. Vroeger als anders vertrokken, het kon wel eens een pittige fietstocht gaan worden. Bij een rotonde werd ik ingehaald door een fietser geheel gekleed in rood-wit-blauw wielershirt, dus een Nederlander welke op de racefiets reed met als eindbestemming Liverpool. Na enkele kilometers gereden te hebben het eerste kleine klimmetje, vele ups-and-downs volgen, korte en onverwachte venijnige klimmetjes tussen de 4 Ã 5 % en een aantal boven de 10%.
Wat fietsgegevens: Geredenafstand 122 km – 1200 hoogtemeters - Gemiddelde snelheid van slechts 14,1 km/uur.
Voor morgen een dag slenteren in Cambridge.
Reacties
Reacties
Zo te lezen. Een goed begin
Ja en Engeland ??????? hebben ze thee ???????
Een goede nachtrust en wandel ze morgen.
Dat lijkt me allemaal heel zwaar. Morgen even rustig aan en de beroemde stad Cambridge bekijken. Energie opbouwen voor de tocht op woensdag. Geniet ze.
Volgens mij is het morgen dinsdag Jan. Neem je rust, je zult het nodig hebben in zo'n zwaar gebied! Succes!
Fijn dag in Cambridge, leuke stad
Gelijk heb je. Dagje sightseeing. Het moet wel leuk blijven?
Alweer een hele dag met allerlei avonturen gehad. Morgen even een time out nemen. Ga genieten van Cambridge!!!.
Vannacht flink geregend, hopelijk vandaag een beetje droog. Verders gat alles Oké ?
Pittig tochtje, Jan. Goed te zien op Strava !!
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}