Cycling in England Dag 7

Vanochtend maar eens wat langer in bed gebleven, tegen 08.30 uur zat ik aan het ontbijt wat hier perfect is verzorgd en constant wordt alles aangevuld door drie personeelsleden. Voor vandaag nogmaals Cambridge City bezoeken, gelukkig alles op loopafstand en het wegdek was droog wel veel wind, was behoorlijk te merken in een stad met hoge gebouwen. Tegen een uur of elf was het centrum al overgenomen door veel jongeren, vooral met een Spaanse nationaliteit en natuurlijk Japans/ Chinees sprekende, Nog steeds voor mij moeilijk te onderscheiden van wat, wat is! Bij Nero de koffieshop een cortado genomen, wel aansluiten voor je bestelling, maar dat is in iedere zaak zo waar drank- etenswaren producten aan de man wordt gebracht. In het centrum vindt je een kleine markt waar over het algemeen streetfood wordt verkocht en het is altijd een verrassing. Ga voor avontuur. Wijs blindelings aan en laat je verrassen. In de middag werd de wind alsmaar heviger, werd zo hevig dat de stoelen en tafels in de rondte vloog. Voor morgen zien we wel wat het gaat worden met het weer om mijn laatste 110 km in dit eiland te gaan maken. Voldoende tijd voor inscheping, nachtboot naar HvH.

Na een goede nachtrust en een goed ontbijt er weer tegenaan. Maak er een leuke city trip van. Dan kringen we weer een mooi verslag van je.groetjes

Hopelijk heb je morgen wind mee en waai je vanzelf naar huis. Goede fiets- en overtocht!

Every thing comes to an end !!

loek

je hebt de wind in de rug huiswaarts.

Fijn alle goede wensen doch niet echt wind in de rug maar licht rechts voor en slechts 14 gr.C Lekker fietsen zeg?dus ??????

Elske Brouwer

Jan ,sterkte de laatste dagen en een goede terug reis hoor.