Cycle left and, cycle right again.

Gisteravond voor het in de kooi kruipen nog een klein biertje genomen. Vanochtend even voor 06.00 uur werden we wakker gemaakt met vogeltjes geluiden en Good morning dear passengers...... Even voor 07.00 uur naar het voorschip voor het ontbijt, er was van alles te nemen en dat voor 14 pond / 16,30 euro. Tegen achten waren we afgemeerd, via trappenhuis naar dek 3 waar de fietsen en auto's staan. Groot voordeel is dat de fietsen feitelijk als eerste van boord mogen en dat voor de veiligheid. Nog één route oproepen vanuit Garmin (navigatie) naar Amersfoort. Afstand dat viel eigenlijk wel mee, 122 km en met een ZW wind moet het toch wel lukken.

Als je vroeg vertrekt dan kom in gelukkige omstandigheden terecht om te kunnen fotograferen van gebouwen enz. zonder al die toeristen in beeld te krijgen of je moet heel lang wachten tot je een ons weegt. Tegenover dit gebouw staat de Nieuwe Kerk. Hier bevindt zich de Koninklijke grafkelder met als laatste bijzetting Prins Bernhard. Na Delft ging het verder in NO- richting met nog steeds een gunstige wind in de rug richting Zoetermeer. Vervolgens ben ik van de Garmin voorgestelde route afgeweken door richting Gouda aan te houden. En na Gouda een wolkbreuk, schuilen had geen zin dus door fietsen. Fietsen langs de Reeuwijkse plassen naar Woerden, Harmelen, Vleuten en door het centrum van Utrecht, ook hier was een wolkbreuk geweest. Bij Galato Burano in De Bilt twee bolletjes citroenijs genomen en op voor de laatste 17 kilometer.

Terug kijkend op de week Cycling England moet ik vaststellen, dat door de weersomstandigheden van veel wind en constant op en neer van de heuvels, en mijn inschatting op de te rijden afstand iets te veel is geweest van het goede, mijn gezegde in deze is dan ook "waar een wil is is een weg" En ik wil iedereen bedanken voor zijn/ haar reactie(s) op mijn dagverslagen.

?‍♂️?‍♀️?????????
Alles weer goed verlopen.
Weer goed je best gedaan.
Weer een ervaring rijker.

Inderdaad bleek uit al jouw verslagen, dat het pittige routes waren.
Geweldig, dat je het hebt volbracht en nog even twee bolletjes ijs in Utrecht nam..... Nog doorweekt van de wolkbreuk waarschijnlijk.
Je kunt trots zijn op jezelf.
Je bent een echte doorzetter!!
Nu lekker even uitrusten..

Wij genoten, jij genoten en weer veilig thuis! Op naar de volgende! ?

Toch goed gedaan Jan, Proficiat

De tocht zit er op. Eentje die gemarkeerd kan worden als een worsteling door regen en wind. Ja Jan soms zit het mee en soms….
In ieder geval kan je deze trip op je conduitestaat opvoeren. En wat je het plan voor 2024? Of ben je nog niet zo ver. Dank voor de dagelijkse verslaggeving en nu ff bijtanken. Groetjes ? af

Bedankt dat we met je mochten meefietsen! Het was misschien niet helemaal wat je ervan verwachtte, maar je hebt er het beste van gemaakt.

Jan we hebben genoten van je reis in boekvorm al van tevoren en tijdens je reis van je verslagen. Jammer van het weer, we hadden je meer zon gegund.
Wel gebleken is dat je een echte doorzetter bent.
Well done, Jan