Jan Ouwerkerk op reis naar......

Dag 3 Velo zu Letzebuerg 2025

Vandaag de derde rit over Luxemburger wegen. In overleg besloten dat i.v.m. met de hoge temperatuur besloten dat een plaatselijke rondje zal worden gereden. Zelf heb ik de keuze gemaakt om eens een dagje fietsvrij af te nemen. Willem wilde zijn benen losrijden dus hij gaf de voorkeur om enkele kleine rondjes te gaan fietsen en de overige drie wilde een redelijke afstand te fietsen. Uiteindelijk kwamen zij thuis met een kleine 38 km op de teller. Willem en ik zijn op en neer gereden (met auto) naar Hosingen om inkopen te doen. In de middag zijn we naar het zwembad gegaan want de temperatuur was wel iets lager dan gisteren. * 38,7 gr.C. Even voor 18.00 uur het zwembad verlaten want de inwendige mens vraagt ook het nodige. Was een gemakkelijke hap, hamburgers met zoete broodjes helaas vergeten de ketchup maar desondanks smaakte het goed. Als nagerecht ijs met gekookte aalbes met wat aardbeien.

Na gedane arbeid is ook voor Ron een rustig moment aan gebroken.

Reacties

Reacties

Hilde van Meerveld

Heel verstandig om het rustig aan te doen bij zo'n hoge temperatuur.
Bovendien is het naast inspannend fietsen heel goed om af en toe ook te genieten van lekker niets doen..

Ria

Verstandige keuze, heerlijk zo’n zwembadje d’r bij. Nog veel plezier met fietsen en met elkaar.

Patricia

Goed dat jullie je hebben aangepast aan de omstandigheden. Hopelijk is het nu wat afgekoeld en kunnen jullie beginnen aan een mooie fietsdag.

Renee

Prima idee,even rustig aan doen. Lekker afsissen in het zwembad. Morgen er weer tegenaan. Trouwens een leuke foto..

Henk Wegeling

Groot gelijk, Jan !!, was hier ook niet te harden.

Karel

Wat een klasbakken aan de rand van het zwembad.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!