Afsluiting Vëlo zu Lëtzebeurg 2025
Aan alles komt een eind zo ook aan Vëlo zu Lëtzebeurg. Vijfdagen fiets, mooie dagtochten over vooral rustige wegen met mooie lange klimmen en afdalingen. Voordat je een afdaling heb je toch eerst wat klimwerk nodig, soms korte klimmen maar vooral lange klimmen. De korte klimmen zijn het gemeenste neem de Mur d' Extreme de Clervaux met slechts een lengte van 1200 meter, gemiddeld 8,9% en het steilste gedeelte over +/- 100 meter van 23%, vergelijkbaar met de Keutenberg.

We hebben extreme temperaturen gehad met een max van 38,7 gr.C. Veel drinken en bij water tekort aanvullen zoals bij Église Saint- Michel / Kirche St. Michael in BOURSCHEID. Voor Willem een koele zegen daar hij zijn benen en hoofd kon koelen door rijkelijk water te laten stromen over de genoemde lichaamsdelen. Bidons werden gevuld en konden onze weg weer vervolgen. Bij terugkomst op het park werd over het algemeen het kostelijks vocht uit de koelkast genomen om het verlies van lichamelijk vocht weer aan te vullen.
De groep "De Doortrappers" kan terug kijken op een geslaagd fietsen in Lëtzebeurg. Wat volgend jaar op het programma staat is nog niet bekend! Ik wil alle personen welke een reactie hebben gegeven op Vëlo zu Lëtzebuerg 2025 bedanken, en "De Doortrappers" voor hun sportieve bijdrage voor het slagen van een week fietsen en de sportiviteit bij het bordspel KEEZEN.
VLNR: Ron Meijer- Karel Hilhorst- Henk Kleijer- Willem van Empelen en Jan Ouwerkerk

Reacties
Reacties
Een prestatie van jullie allemaal!
Was ook niet negatief bedoeld hoor! Maar fijn dat jullie er met plezier op terug kunnen kijken en op naar volgende jaar. De 30e keer?
Jullie zijn kanjers.!!
Goed prestatie geleverd .
Mooie herinneringen.
Misschien weer op naar de volgende tochten.
Diepe buiging voor team De Doortrappers! Leuk jullie shirts en welkom thuis. Bedankt voor het meeliften.
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}