Happen en trappen in Overijssel
Maandag 18 augustus trappen we af in Enschede voor een week fietssen in Overijssel en Gelderland. We zijn: Renée en ik, we gaan op de toerfiets om zes dagtochten te fietsen. We vertrekken met de Zug vanaf Amersfoort naar Enschede om te starten met de eerste tocht naar Rossum.
Reacties
Reacties
Gezellig de vooruitzichten van het weer zijn prima. Geniet ervan.
Jij fietsen. Ik naar de boot in Friesland en later in de week naar de Veluwe. Jenneman rn Rene veel flietsplezier en doucement!
Heel veel plezier, hopelijk wordt het niet té heet komende week
We gaan er weer lekker tegen aan.!! Hopen op mooi fietsweer.
Heel veel fietsplezier samen in Overijssel!
Mooie omgeving en veel trappen en happen!!!
Gelukkig is het dan niet meer zo warm
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}