Jan Ouwerkerk op reis naar......

Happen en trappen in Overijssel

Maandag 18 augustus trappen we af in Enschede voor een week fietssen in Overijssel en Gelderland. We zijn: Renée en ik, we gaan op de toerfiets om zes dagtochten te fietsen. We vertrekken met de Zug vanaf Amersfoort naar Enschede om te starten met de eerste tocht naar Rossum.


Reacties

Reacties

Ria

Gezellig de vooruitzichten van het weer zijn prima. Geniet ervan.

Loek

Jij fietsen. Ik naar de boot in Friesland en later in de week naar de Veluwe. Jenneman rn Rene veel flietsplezier en doucement!

Stijn

Heel veel plezier, hopelijk wordt het niet té heet komende week

Renee

We gaan er weer lekker tegen aan.!! Hopen op mooi fietsweer.

Patricia

Heel veel fietsplezier samen in Overijssel!

Wil

Mooie omgeving en veel trappen en happen!!!

Arne

Gelukkig is het dan niet meer zo warm

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!